  • Data: 2009-09-01 20:04:52
    Temat: Re: ujemne oprocentowanie depozytow (Szwecja)
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Wrz, 21:11, "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    wrote:
    > BK napisał(a) w wiadomości:
    > <3...@f...go
    oglegroups.com>...

    > To powinniśmy być zadowoleni, że w ramach "prywatyzacji" TPSA akcje
    > kupił państwowy France Telecom.

    > Aha, miało być o Niemczech to z kolei szkoda, że nie państwowy Deutshe
    > Telecom.
    >
    > Arek

    Lopatologia: bardziej mi chodzi o to, ze nasze Panstwo sprzedaje
    wszystko "jak leci" bo podobno panstwowe = nieoplacalne. Tylko dziwnym
    trafem jakos jest tak, ze kupujacym jest czesto inne panstwo.

    Trzymanie TPSA sie nie oplacilo naszemu rzadowi, ale zakup
    francuskiemu sie oplaci.

    Stocznie tez sie nam nie oplacily, ale juz Katarski rzad ma je kupic i
    jemu sie oplaci.

    Dalej tlumaczac lopatologicznie: jak to jest, ze rzadowi Anglii,
    Francji, Niemiec, Kataru czy Chin oplaca sie inwestowac w biznes, a
    naszemu nic sie nie oplaci?

    Czy moze to jest tak, ze niekoneicznie "panstwowe=zle" tylko po prostu
    nasi politycy to ignorancji, ktorzy nie maja pojecia jak zorganizowac
    zarzadzanie panstwowymi firmami? Panstwowa firma mozna zarzadzac
    rownie skutecznie co prywatna trzeba tylko chciec.