  • Data: 2009-09-01 22:00:45
    Temat: Re: ujemne oprocentowanie depozytow (Szwecja)
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Wrz, 23:31, "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    wrote:

    > Może w innych państwach poradzono sobie z wsadzaniem znajomych na
    > stanowiska w tych firmach? Może tam rozwiązano wieczny problem "ustaw
    > kominowych"? Może tam nie ma tyle kontrowersji, czy dywidenda ma i w
    > jakiej wysokości być wypłacana akcjonariuszom (m. in. zasilić budżet
    > państwa)?
    > Jeżeli u nas tego się nie załatwi to lepiej sprzedać.
    > A co do Kataru - nie sądzę żeby rządzący tam musieli się o powyższe
    > zasady zbytnio martwić...
    >
    > Arek

    To wlasnie o tym pisze. Nie chodzi o to, ze panstwowe to zle - tylko o
    to, ze w Polsce zle sie zarzadza panstwowym.

    Ja sie nie upieram przy panstwowej wlasnosci, generalnie idealnym
    modelem dla mnie sa spolki publiczne z rozproszonym akcjonariatem :)

    Ale wkurza mnie nasza "prywatyzacja" gdzie sie wmawia ludziom
    "panstwowe=drogie, deficytowe i zle" po czym nasze panstwo sprzedaje
    firmy innym panstwom, gdzie jakos panstowe daje rade byc dobrym
    biznesem.