eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    From: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do
    wyciągów?
    Date: Tue, 18 Nov 2003 20:46:04 +0100

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:640e.00000713.3fba46a4@newsgate.onet.pl...

    > Ktoś normalny (z tej spółdzielni) to powinien pójść do PKO

    Odpowiedź z PKO - system subkont jeszcze nie jest
    dostepny - dopiero próbujemy.

    > i tak się z nim umówić by w nowym numerze (sub)konta był zawarty
    > kod (ID) mieszkania, następnie zamówić nowe spersonalizowane
    > książeczki zgodne z normą PN-F-01101-2001, rozdać mieszkańcom,
    > Równolegle dostosować program czynszowy do księgowania na subkonta
    > a następnie odchudzić dział czynszów o zbędne etaty,
    > bo wpłaty będą sie teraz same ksiegować bez żadnych kwitków!

    Ha ha :)
    Siedzę nad tym problemem od tygodnia i nawet w tym przypadku będzie
    potrzebne jeszcze kilka etatów.
    Proszę się nie wypowiadać, jeśli się tego nie robi na codzień.

    > To może podaj nr normy (PN) a uwierzę :)
    >
    > ATPO, obecna norma i tak się zmieni (prawdopodobnie w połowie 2004)
    > a druk wpłaty/przelewu będzie miał tylko 2 odcinki:
    > -znormalizowany, dostosowany do IBAN odcinek dla banku
    > -i potwierdzenie (bez ścisłej normy) dla wpłacającego.
    > I żadnego potwierdzenia dla odbiorcy wpłaty już nie będzie!
    >
    > Jak będziesz miał problem z książeczkami, daj znać
    > to Ci wydrukuję i spersonalizuję, choć wątpię
    > byś w swojej okolicy nie znalazł firmy, która to potrafi.

    Dużo firm od tego uciekło bo się nie opłaca

    > St.
    >
    > --

    Piotr