    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: EuroSzlamowanie .....
    Date: Fri, 1 Jul 2011 12:17:13 +0200

    Dnia Fri, 01 Jul 2011 11:56:40 +0200, totus napisał(a):

    > Jak lubisz tak myśleć to niech tak będzie. Ze złych przesłanek zawsze są złe
    > wnioski.
    Po długich dyskusjach dochodzę do jednego wniosku - jestem głupi jak but.
    Niemal zawsze moje przesłanki są złe a nawet jak są dobre, to wywody są
    nielogiczne. Oczywiście Niemcy są dlatego gospodarczą potęgą, bo pomogli im
    Amerykanie. Od samych Niemców oczywiście nic nie zależało. Związków
    zawodowych też tam nigdy nie było a wyzysk jaki tam panował kiedyś i teraz
    może być porównany tylko z wyzyskiem w Chinach. Emeryci niemieccy na
    wczasach w Hiszpanii to z pewnością przebrani za staruszków urzędnicy
    ministerstwa propagandy.
    Teraz widzę swój błąd. A ja głupiutki misiu myślałem że dobra kondycja
    gospodarki niemiecckiej może być zasługą Niemców.