eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo? › Re: ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
  • Data: 2010-11-18 16:56:45
    Temat: Re: ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal" 4ce4cae5$0$27038$6...@n...neostrada.pl

    > "Michał Witkowski" ic0jv8$fi0$...@i...gazeta.pl...

    > Wprawdzie Jan Paweł II nauczył braku szacunku do ludzi,

    : Jakieś dowody na to twierdzenie, Leszku, czy należy to uznać za kolejne
    psychotyczne wywody?

    Dowody oczywiście mogę przedstawić, ale najpierw może napisz, co to
    są ,,psychotyczne wywody'' i co to znaczy ,,kolejne''?

    BTW -- Twoja wypowiedź wskazuje na Twoją nieumiejętność wypowiadania się.

    Co poniższe ma znaczyć?

    Jakieś dowody na to twierdzenie

    W najgorszym wypadku należałoby napisać coś takiego

    Jakieś dowody masz/są na to twierdzenie

    nie zaś to, co ty napisałeś. :)

    Dowodzić mam tutaj, czy na innej grupie?
    Może prywatnymi m2ilami?

    Ja bym wolał tutaj -- oczywiście. :)

    -=-

    Słownik (PWN -- SJP i SWO) nie zna tego słowa.
    Wikipedia mówi o ,,zaburzeniach psychotycznych''.
    Możesz wyjaśnić, o co Ci KONKRETNIE chodzi? :)

    Z wdzięczności (za możliwość poruszania tutaj problemu JPII -- krzywienia nauki
    rzymskokalickiej przez naszego rodaka) wyjaśnię Cię, o co mi chodzi, gdy piszę,
    że JPII ,,nauczył braku szacunku do ludzi'. :)

    Twoja odpowiedź też będzie dla mnie swego rodzaju próbką, na
    podstawie której dobiorę odpowiedni język komunikacji z Tobą. :)
    A chodzi mi tutaj nie o słownictwo i nie o gramatykę, ale o sposób
    prezentowania moich myśli, na przykład dowodzenia czy wykazywania -- jednemu
    człowiekowi wystarczy słowo (mądrej głowie dość po słowie) inny potrzebuje wykładów.
    :)

    JPII uczy, że człowiek potrzebuje nie jednego wykładu, choćby i bardzo dobrze
    przygotowanego, ale ,,wlewania'' nauki jak do potłuczonego naczynia, z którego
    ta nauka stale wypływa szczelinami.

    Moja obserwacja potwierdza słuszność tej teorii -- stosowanej przez JPII.
    Ja jestem wychowankiem tego Kościoła (i Kościoła rzymskokatolickiego,
    i Kościoła JPII) więc korzystam z tego, czego nauczono mnie w tych Kościołach.
    (na przykład ze sposobu prezentowania swoich myśli)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'