  • Data: 2013-08-10 10:33:23
    Temat: Re: drobny druczek i bank zrobiony w konia
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-10 09:50, J.F. pisze:
    > A jakby tak bank zlosliwie zmienil conieco, wydrukowal, podpisal, i
    > odeslal znow klientowi niby ta sama umowe, z prosba o ostateczny
    > podpis i odeslanie jednego ?

    Przecież to jest normalna praktyka banku. "złośliwie" tak napisać żeby
    _wyzyskać błąd_.
    Czy jeśli robi to bank to jest to standardowa praktyka instytucji która
    musi zarabiać?
    A jak dokładnie to samo zrobi klient - będzie chciał _wyzyskać błąd_ to
    będzie _OSZUSTEM_ i pójdzie siedzieć ???

    I tu jak na dłoni widać kto na jakim stołku siedzi ;-)

    Wiem... to jest niewygodny temat na tej grupie. Tylko oszołomy wiercą
    dziurę w całym bo przecież wszyscy na całym świecie tak robią.
    Żałosne!!!