  • Data: 2013-08-10 10:04:23
    Temat: Re: drobny druczek i bank zrobiony w konia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 9 Aug 2013 21:06:44 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > Polacy to naród niewolniczy/niewolników.
    > Najwyraźniej Rosjanie tylko w przypowieściach są niewolnikami.
    > (musi to na Rusi a w Polsce jak kto chce;

    Sadzac po roznych filmach, to Rosja jest obecnie na etapie
    "jak kto chce". Kto ma jaja i kalacha ten robi co chce.

    Ale ... to dziala w dwie strony. Bank tez moze zrobic co chce.
    Np obic morde. Codziennie.

    Jak zwykle w takich przypadkach - najpierw radzilbym zweryfikowac
    prawdziwosc tych informacji, a po potem sie dowiedziec kim jest Dima.

    > Ja domagałem się zmodyfikowania umowy o kartę kredytową -- i Citi
    > uległ, umowę odpowiednio uzupełnił i (nie wiem, jak Citi) ale ja
    > jestem zadowolony z wieloletniej współpracy z tym bankiem. Po paru
    > latach Citi zaproponował modyfikację warunków zawartych w tej
    > umowie i zgodziłem się.

    Wow. Ciekawe o jaka zmiane chodzilo i w ilu bankach by przeszlo :-)

    > Pracowniczka Auchan wyrywała wieszaki z majtek kosztujących na półce
    > (razem z tymi wieszakami) 250 groszy. Licząc majtki pomyliła się
    > i wyszło na to, że majtki kosztują po 150 groszy za sztukę. Czy ja
    > mam zwracać uwagę tej kobiecie, która sprzedała mi majtki bez wieszaków
    > (które zdejmując, połamała) czy mam uznać, że wieszaki mi nie są potrzebne
    > a cena majtek bez wieszaków jest niższa o 100 groszy?...

    A jak wystawisz swoje auto na sprzedaz za 25tys , tylko zapomnisz
    napisac "tys" ? Albo palec ci nie zadziala i sie zrobi 250,00.

    Ktos nacisnie "kup teraz" i kupi za 25 zl ?

    J.