  • Data: 2005-09-15 06:37:40
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w BOŚ, ktoś się doczekał? :)
    Od: "MarP" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zależy od miasta? Komuś ze składających w okolicach połowy sierpnia we
    > Wrocławiu udało się już dostać decyzję? Komuś w ogóle się udało? :)

    Mi sie udalo. Zlozenie, poczatek sierpnia, umowa po miesiacu. Miejsce:
    Wa-wa.
    Przy okazji moge dac rade bioracym tam kredyt w CHF: umowe najlepiej
    podpisywac krotko przed przelewem pierwszej transzy, bo zadluzenie (w CHF)
    jest liczone na moment podpisywania umowy, po kursie z tego dnia. A
    przeliczane jaest na PLN po kursie z dnia przelewu. A chodzi tu o roznice na
    calej transzy (nie jakiejs malej racie), wiec roznice doslownie groszy (przy
    spadku kursu) moga dac tysiace w PLNach.
    Pozdrawiam,
    MarP