eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 08:12:47
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl> wrote in message
    news:ed3gr0$3rn$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Torran" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl...
    >> Witam,
    >>
    >> Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.
    >> Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z
    >> oplaty w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani
    >> powiedziala ze preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic.
    >> No to powiedzialem
    >
    > przy odpowiednich obrotach na KK opłatę sami zwrócą bez proszenia

    Dokladnie. U mnie nie tyle zwrocili co w ogole jej nie pobrali.
    I jeszcze jedno, limity uprawniajace do zwolnienia z oplaty nalezy traktowac
    "polowicznie".
    Tzn. licza sie obroty na karcie, czyli transakcje i splata. Czyli np. dla VC
    wystarcza srednie miesieczne zakupy na 750zl i calkowita splata tych 750zl
    przed koncem GP. Tak bylo w moim przypadku.

    pozdrawiam, wk


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1