eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 08:52:09
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "Torran" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Oczywiście że są i to nie uznaniowe a z automatu. Nie musiałeś dzwonić i
    > prosić, co uwłacza godnościom osobistom.
    >

    Jesli negocjacje sa dla ciebie uwlaczaniem godnosciom osobistym to niech i
    tak bedzie.



    > Chyba byłby pierwszym bankiem zwalniającym z opłaty za brak obrotów na KK.
    > Przy odpowiednich obrotach z automatu zwalnia z opłaty, a właściwie
    > pobiera ją i szybko zwraca. Progi obrotów masz podane na stronach


    Nie napisalem ze nie mam w ogole obrotu na KK, choc jest maly.
    No i zapewniam cie ze gdybys mial wieksza gotowke to dobry bank dalby ci
    konto za free (KK, przelewy, wyplaty z oddzialu) za to bys tylko posiadal
    tam pieniadze lub wplacil je na fundusz. Dla przykladu swojego czasu
    korzystalem polis na zycie w Lukas Banku (% wyzszy niz na lokacie
    uwzgledniajac podatek ktorego tu sie nie placi). By nie czekac w kolejce
    dzwonilem do pracownicy (lub ona do mnie) i sie umawialismy na konkretny
    termin. Raz sie nawet spoznilem 30 minut i nie bylo problemow. Fajny bank
    tylko szkoda ze oferty nie ma lepszej...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1