eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 08:24:34
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    wk napisał(a):

    > Dokladnie. U mnie nie tyle zwrocili co w ogole jej nie pobrali.
    > I jeszcze jedno, limity uprawniajace do zwolnienia z oplaty nalezy traktowac
    > "polowicznie".
    > Tzn. licza sie obroty na karcie, czyli transakcje i splata. Czyli np. dla VC
    > wystarcza srednie miesieczne zakupy na 750zl i calkowita splata tych 750zl
    > przed koncem GP. Tak bylo w moim przypadku.


    Jak zostało to wyjaśnione na forum mBanku - to był błąd. Obecnie
    liczą się tylko wydatki kartą, a nie wpłaty na nią. Kilka osób
    zapowiedziało, że złoży reklamację, ponieważ w TOiP jest mowa o
    obrotach, czyli można przez to rozumieć zarówno wypłaty, jak i wpłaty.
    Sam jestem ciekawy jak się sprawa rozwinie, u mnie opłata byłaby pobrana
    za około 2 miesiące.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1