eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 08:31:46
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In news:ed3hs6$79q$1@news.onet.pl, *Liwiusz* wrote:

    > Sam jestem ciekawy jak się sprawa rozwinie, u mnie opłata byłaby
    > pobrana za około 2 miesiące.

    Ale licza sie srednie, miesieczne (obroty lub obciazenia), a nie ile w danym
    miesiacu bylo. mBank skasuje cie za caly rok a nie tylko nie za 2 miesiace
    :) bo to oplata roczna. Policz bo moze w innych miesiacach miales nadwyzki i
    sredniomiesiecznie wyjdzie ze jednak przekraczasz 1500zl.

    --
    darnok

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1