eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 08:43:45
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "Torran" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > To idz do innego banku i popros o niepobieranie oplaty za konto, karte
    > kredytowa, czy innych prowizji w ramach jak to napisales "preferencyjnych
    > warunkow obslugi klienta". Juz widze jak bank daruje Ci te oplaty i
    > pozbawi sie tym sposobem zysku.
    > Sprawa jest prosta - zmien bank na lepszy.
    >

    Juz tak mam. W temacie chcialem zaznaczyc jak klienta w mBanku traktuja i ze
    NIE uwzgledniaja w ogole preferencji w stosunku do lepszych klientow - tak
    wynikalo z rozmowy na mLinii.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1