eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Date: Wed, 30 Aug 2006 14:23:21 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 40
    Message-ID: <ed401u$3rn$1@news.dialog.net.pl>
    References: <ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl> <ed3inn$nur$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-3892.walbrzych.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1156940670 3959 84.40.190.52 (30 Aug 2006 12:24:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Aug 2006 12:24:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:395239
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Torran" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ed3inn$nur$1@inews.gazeta.pl...
    >> To chyba pierwszy bank ktory nie oferuje preferencyjnych warunkow
    >> obslugi. W innym banku mam konto na preferencyjnych warunkach,
    >> praktycznie nic nie place a oni zyja z % od moich srodkow.
    >
    >
    > Nie chodzilo mi o te karte kredytowa a konkretnie o BRAK jakichkolwiek
    > preferencyjnych warunkow obslugi klienta - tak mi na mlinii powiedzieli.
    >
    > Z tego co widze to kilka osob nie wie ze cos takiego jak preferencje w
    > ogole istnieje. Pragne zatem poinformowac ze w normalnym banku jesli ktos
    > prosi o preferencje to pracownik sporzadza odpowiedni formularz i przesyla
    > do centrali a tam licza dochodowosc z klienta. U mnie raczej wysoka.
    >
    > Z mBankiem u mnie jest tak, ze z KK malo korzystam aczkolwiek sie
    > przydaje. Nie lapie sie na 0 zl wg ich limitow. Niemniej jednak posiadam
    > spore fundusze na lokatach i FI. Powinienem miec spokojnie preferencje i
    > to nie tylko na karte. W temacie tez jestem obyty bo w innym banku za nic
    > praktycznie nie place a oni i tak sie ciesza bo posiadam konto maklerskie
    > i sporo wolnych srodkow. Tak wiec gruba kase z tego maja.
    >
    > Prawdopodobnie wiec z mBanku wszystko wycofam a konta nie zamkne. Bylo to
    > praktycznie pierwsze konto z dostepem do internetu na niezlych warunkach i
    > mozliwosciach. Tak wiec jak jakies pieniadze wplywaja to wlasnie tam. No i
    > konto jest w urzedach podane. Tak wiec byloby sporo zachodu ze zmienianiem
    > wszystkiego.
    >
    > Niemniej jednak ponownie zaznaczam, ze chodzilo mi o to by wyrazic swoja
    > opinie o:
    > 1. Traktowaniu klientow.
    > 2. Braku preferencyjnych warunkow obslugi klientow.
    >
    M bank to supermarket, a nikt nie będzie w supermarkecie biegał za tobą z
    wachlarzem i dawał ci na wszystko upusty.
    Jesteś bogaty to idź do sklepu w rynku. Tam bedzie trzech sprzedawców na
    jednego klienta, i na pewno dadzą ci rabat jak poprosisz. :)
    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1