eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Date: Sun, 18 Mar 2007 15:49:21 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <m...@m...localdomain>
    References: <1...@y...googlegroups.com>
    <etebdv$6hj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cop109.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1174229604 3677 83.31.195.109 (18 Mar 2007 14:53:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Mar 2007 14:53:24 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:qdYgxhGDyHbSIOjVyRn7pSu/JQc=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:410449
    [ ukryj nagłówki ]

    "witek" <w...@g...pl.invalid> writes:

    > To nic nie daje.
    > Bank musi rozliczyć każdą poprawną transakcję, która przyjdzie z visy.
    > Jak nie będzie pieniędzy na subkoncie, weźmie z konta głównego lub lokaty
    > jak nie będzie pieniedzy w ogóle zrobi debet.
    > I tak jest wszędzie, nie tylko w Inteligo.

    Nie, wcale tak nie jest. Bank moze "automatycznie" wykonac chargeback
    jesli np. zdalna transakcja nie uzyskala autoryzacji, jesli
    przekroczony zostal termin rozliczenia, albo jesli np. klient
    potwierdzil ze to fraud.

    Normalnie bank powinien wczesniej zażądać dowodu dostarczenia towaru
    lub podpisanej przez klienta zgody na obciazenie.

    > Inną sprawą jest, że autoryzacja nie powinna przejść

    A czemu? Jesli na koncie byly srodki to powinna.

    > i łatwiej jest
    > reklamować transakcję, która nie była autoryzowana wcześniej.

    Tak naprawde to jest podobnie latwe - sklep nie ma w zadnym z tych
    przypadkow praktycznie nic do powiedzenia (poza USA i moze UK).
    Z tym ze oczywiscie bank musi chciec nie oszukac klienta.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1