eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.g
    ermany.com!postnews.google.com!n76g2000hsh.googlegroups.com!not-for-mail
    From: p...@w...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Date: 18 Mar 2007 14:05:47 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 34
    Message-ID: <1...@n...googlegroups.com>
    References: <1...@y...googlegroups.com>
    <d...@4...com>
    <1...@e...googlegroups.com>
    <a...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.23.88.187
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="windows-1250"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1174251948 25316 127.0.0.1 (18 Mar 2007 21:05:48 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Mar 2007 21:05:48 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <a...@4...com>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.2)
    Gecko/20070219 Firefox/2.0.0.2,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: n76g2000hsh.googlegroups.com; posting-host=83.23.88.187;
    posting-account=xM0eXg0AAACtKnHFwH0EuRFZmAK9gMht
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:410473
    [ ukryj nagłówki ]

    On 17 Mar, 23:25, Karolina Godyń <k...@a...spamnie.com> wrote:
    > On 17 Mar 2007 10:15:17 -0700, p...@w...pl wrote:

    > Wykonywałeś kiedykolwiek
    > jakiekolwiek zakupy przez internet tą kartą?

    Tak, dwa razy. W Centralwings i sprawdzonym sklepie, który istnieje od
    wielu lat. Ale w końcu do tego ta karta między innymi jest.

    > Wiem, że citi takie
    > reklamacje uznaje od strzała, a to oznacza, że się da.

    Citi przede wszystkim przed każdą transakcją bodajże ponad 1000 zł
    dzwoni i pyta o potwierdzenie.

    >Jeśli to
    > była transakcja MO/TO/IO i na dodatek nie wszystkie dane się zgadzały,
    > to raczej bank powinien to uznać.

    A tak odpowiedziała Visa:

    Chargeback is improper. This is a valid sale - a valid authorization
    was obtained. A full CVV2/CVC2 match was received on the
    authorization.

    To chyba znaczy, że Visie zupełnie nie przeszkadzał zły adres w
    transakcji.
    Na razie spróbuję jeszcze z arbitrem bankowym. Najwyżej stracę te
    kolejne 50 zł wpisowego.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1