eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
  • Data: 2008-05-13 21:05:42
    Temat: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Korzystalem z Citiphone, cos tam sie dopytalem, cos zalatwilem. Poprzez
    tekl komorkowy (zwykle dzwonie ze stacjonarnego, ale Nordea, do ktorej
    ciezko sie dodzwonic zezarla darmowe impulsy).

    I teraz meritum - tak z 15 sek. po zakonczeniu rozmowy, oddzwonil do
    mnie automat ankietowy Citi. Nagranie poinformowalo mnie, ze korzystalem
    z Citifone i czy zechce wziasc udzial w krotkiej ankiecie - jak nie, to
    sie rozlaczyc.
    Po chwili ciag dalszy - automat poinformowal, ze rozmawialem z
    konsultantem x, i mam podac cyfre w podanej skali oceniajaca jego
    uprzejmosc, potem kolejne pytania z roznego typu odpowiedziami poprzez
    wybor okreslonego klawisza, wszystko zwiazane z ocena jakosci
    zalatwienia sprawy i zadowolenia z banku.


    Czesto tak oddzwaniaja? Az mi sie zal zrobilo tych konsultantow.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1