eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
  • Data: 2008-05-13 21:17:05
    Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
    > Czesto tak oddzwaniaja? Az mi sie zal zrobilo tych konsultantow.

    Na wielu infoliniach tak jest: w bankach, firmach telekomunikacyjnych,
    ubezpieczeniowych, itp. Od tego jaką konsultant ma średnią ocen (tzw.
    Feedback) zależy np. jego premia.


    --
    Sinus


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1