  • Data: 2016-05-30 19:13:44
    Temat: Re: Awantura o pożyczkomaty w metrze....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA618BC9C85916budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Nie chodzi o to co zapisali w umowie tylko jak wygladał proces
    >sprzedazy.
    >Jeżeli bank wie, ze proponuje klientom ryzykowny produkt i ten
    >produkt
    >proponuje zwykłemu kowalskiemu to powinien z wielu powodów
    >wytłumaczyc, co
    >tak naprawde sprzedaje.

    Jesli wie - a jesli nie wie ?
    To co nastapilo, to jest dosc unikalna kombinacja trzech efektow, i
    watpie, aby banki sobie z niej sprawe zdawaly, bo by sie lepiej
    zabezpieczyly :-)

    Co ciekawe - KNF jakby zaczela sobie zdawac sprawe z tego ryzyka
    znacznie wczesniej.
    I ciekaw jestem - madrzejsi ludzie tam siedza, czy bardziej zaslepieni
    swoim sloganami (kredyt w walucie w ktorej sie zarabia), czy znajacy
    doswiadczenia swiatowe, czy dostrzegajacy poczatki swiatowego kryzysu,
    czy zaniepokojeni wskaznikami ktore przekroczyly progi sformulowane w
    zagranicznych ksiazkach, czy moze realizujacy zlecenie jakiegos banku,
    ktory sie nie potrafil na franki przestawic :-)

    J.