eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    From: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do
    wyciągów?
    Date: Tue, 18 Nov 2003 20:36:37 +0100

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:bpd241$sgs$1@inews.gazeta.pl...

    > A umieszczenie aktualnego salda na kwitach to taki wielki problem? Gdyby

    Na jakich kwitach. Jeśli uważasz że będę co miesiąc wysyłał stany sald do
    wszystkich lokatorów to albo zbankrutuję na pocztę albo administracja nie
    będzie nic innego jak roznosić papierki. A ponadto po dwóch miesiącach
    to właśnie lokatorzy od tych pisemek będą mieli dosyć.

    > wplata nie zostala zaksiegowana, to by sie ludzik znacznie szybciej
    > zorientowal, ze cos nie gra. Najwyzszy czas zaczac myslec o mieszkancach
    > jak klientach, a nie petentach, bo sie wku&^%$ wymienia zarzad
    > spoldzielni, a Ty stracisz ciepla posadke.

    Jakbym słyszał Pana X !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Najlepsze było jak powiedziałem facetowi "Dzień dobry. Słucham Pana",
    a On do mnie że powinienem sie cieszyć, że mam pracę bo mu nie podoba
    sie mój ton głosu. Sie niech cieszy że nie miałem baseballa.

    > Ludzie sa jacy sa, a spoldzielnia powinna sie cieszyc, ze w ogole chca w
    > niej mnieszkac i placic. A jesli ksiegowosc spoldzielni nie jest w
    > stanie sobie zorganizowac pracy, to znaczy ze jest do bani i nalezy ja
    > wymienic, by ja usprawnic i zmiejszyc koszty.

    Widzę że masz chyba bardzo złe przejścia ze swoją spółdzielnią?.
    Lokatorze - wolna droga do wspólnoty.
    Spółdzielnie są złe z zasady i przyzwyczajenia, ale lepsze (na dzień
    dzisiejszy) od wszelikch innych rozwiązań.

    > Bartol

    Praca w spółdzielni jest taka sama jak gdzie indziej i nie będę latał za
    lokatorami żeby mi raczyli pozwolić przyjąć od nich pieniążki.
    LOAKTOR MA SWOJE PRAWA , ale i obowiązki. Tak jak i mu wszyscy
    w Konstytucji.

    A ciekawi mnie zdanie szanownego Bartola jak mam postępować
    z klientem! , który nie płaci od 6-u miesięcy i ma dokładnie gdzieś, że
    za jego wodę, podatki, CO płacą inni lokatorzy, albo spółdzielnia musi
    brać kredyt.

    Z poważaniem
    Piotr