eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNERWY w oddziale PKO BP › Re: NERWY w oddziale PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "ania" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Date: Sat, 12 Apr 2003 13:31:14 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <b78tie$kp1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <b76h1u$pos$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <7...@n...onet.pl>
    <b786o5$mgh$1@nemesis.news.tpi.pl> <b78nt7$qtr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc42.warszawa.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1050147214 21281 213.25.56.42 (12 Apr 2003 11:33:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Apr 2003 11:33:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:236056
    [ ukryj nagłówki ]

    > porównanie cokolwiek chybione - te poczty na których są numerki, to takie
    w
    > których jest kilka - kilkanaście czynnych równolegle okienek - i tam
    > przeważnie człowiek nie stoi godzinę żeby wysłać list

    :-) kilka, z reguły jedno do jednej czynności. tzn wpłata/wypłata, listy,
    paczki.
    losujesz bilecik i czytasz na nim.... liczba osób oczekujących ...56 :-)
    I oczywiście wtedy wpadasz w złość, wołasz kierownika poczty i mówisz... ja
    sie na to nie zgadzam, prosze natychmiast ( no nie.. nie proszę,
    powiedziłbyś - żądam) uruchomić dodatkowe okienka. :)

    > gdyby na tej poczcie było czynne tylko jedno okienko - to wtedy po 1-sze
    nie
    > potrzebowałabyś numerków, a po drugie obawiam sie że po chwili mogłabyś
    mieć
    > dość stania w kolejce do jednego okienka , W dodatku wyobraź sobie że
    > widzisz na zapleczu jeszcze kilku pracowników poczty którzy może i coś
    > robią, ale dlaczego nie obsługują kolejki itd

    bo może to "coś" co robią - niepotrzebnego jak ci się zdaje, to obsługa tych
    samych klientów na zapleczu, czyli posortowanie przesyłek, przygotowanie
    worków, może odebranie paczek, przygotowanie listów i przekazów dla
    listonoszy.
    Ja niestety nie wiem jaka jest organizacja poczty, więc nie będę się starała
    pouczać w sposób niegrzeczny kogoś kto tym zarządza.

    I fakt, gdy wchodzę i widzę tłum ludzi, to nawet nie losuję bilecika, ale
    niestety gdy juz naprawdę muszę to po prostu stoję - jak inni klienci przede
    mną. Bo chamstwem według mnie jest wrzaskiem wymuszać sobie lepsze warunki.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1