  • Data: 2005-08-11 07:20:28
    Temat: Re: Zakaz uzywania komorki w oddziale banku.
    Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Aug 2005 09:05:07 +0200, Olgierd napisał(a):

    > Dosłownie oznacza "nie mówić Polski" i jest tak samo poprawne jak zwrot
    > "if I was a rich man".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    O ile wiem tak mówi większość populacji anglojęzycznej.
    Ta prostsza.
    Widzisz, teoria teorią, a język językiem. Zwłaszcza
    angielski, który jest zniekształcany przez miliardy chyba
    ludzi na świecie.
    W języku polskim niedługo pewnie zalegalizują formę
    "poszłem", bo nawet posłowie (duma, chluba, wybrańcy
    narodu) tak mówią.

    Pozdrawiam
    Miroo