eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank odpowiada za sprawdzenie zgodności nr konta i danych właścicielaRe: Bank odpowiada za sprawdzenie zgodności nr konta i danych właściciela
    From: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <gil2if$ajg$1@news.dialog.net.pl> <4...@p...pl>
    <gil3uk$bec$1@news.dialog.net.pl> <s...@p...org>
    <gil65s$cvj$1@news.dialog.net.pl> <s...@p...org>
    <s...@t...ceti.pl>
    Subject: Re: Bank odpowiada za sprawdzenie zgodności nr konta i danych właściciela
    Date: Mon, 22 Dec 2008 11:08:45 +0100

    > Raczej sprzed 2006 - gdy w czerwcu 2006 zakładałem firmę, to US żądał
    > przedtstawienia umowy o założenie rachunku albo zaświadczenia z banku.
    > Afera owszem była - zdaje się że rok albo dwa lata wcześniej, i od tego
    > czasu USy są zdecydowanie ostrożniejsze w tych kwestiach.

    Nie zauważyłem by USy były ostrożniejsze. Umowę można spreparować i nie
    trzeba do tego jakiegoś dobrego fałszerza. Byle dziecko da sobie radę.
    Problem nie w tym jak konsekwentnie żądają podkładek pod zmiany, ale czy
    sprawdzają tożsamość i pełnomocnictwa osoby zgłaszającej dane. W moim US
    sprawdzenie tożsamości nie należy do obowiązków urzędnika, bo tych spraw
    powinien pilnować podatnik. Kuriozalne?

    > A generalnie to sędzia który wydał taki wyrok jest po prostu idiotą.

    Hmmm... dla przyzwoitości i dobrych manier oszczędziłbyś innym
    oczywistych, a więc zbędnych treści z podobnych przyczyn, dla których na
    grupach nie pisze się w html-u.

    Pozdr.
    K.K.