  • Data: 2011-02-25 14:40:05
    Temat: Re: OFE wg Sobolowskiego
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 14:51:09 +0100, totus napisał(a):

    > Żyjemy w tym samym kraju, to prawda. Wcale moją intencją nie było się z Tobą
    > żreć. Zaczęło się od tego, ze moim zdaniem, tendencyjnie używałeś słowo
    > 'liberalizm' po to by ośmieszyć taki sposób myślenia. Pokazałem pewne
    > niekonsekwencje w Twoich wypowiedziach ale zupełnie mi one nie
    > przeszkadzają. Myśl co chcesz i dalej uważaj PO za partie liberalną i prawo
    > gospodarcze w USA za liberalne ze szczególnym naciskiem na politykę
    > pieniężną. Jeżeli to Ci sprawia przyjemność i lepiej rozumiesz świat to mnie

    Hola, hola to jak to wg Ciebie PO nie jest liberalna? Nie zdobywała
    wyborców hasłami "podatek liniowy", "przyjazne państwo", "jedno okienko",
    "zmniejszenie administracji"?
    Oczywiście znam Twoją odpowiedź. Ale to właśnie jest liberalizm w realu. To
    liberalizm w moim pojęciu, taki jaki widzę. Nie jakaś tam sensownie
    brzmiąca, zdroworozsądkowa idea, tylko real. USA nie jest liberalne? Tak
    jak Ty to pojmujesz to może nie ale tak to wygląda w realu. To ja cały ten
    czas piszę o realu a Ty i skippy dalej mnie oskarżacie o dyskredytowanie
    Waszych marzeń?

    > to zupełnie nie przeszkadza. Bo mnie to nie dotyczy. Zupełnie się nie
    > obrażam. Pisze tu dla przyjemności i z nudów. Nie mam przyjemności i tym
    > samym ochoty w przekonywaniu kogokolwiek do swoich racji. Jak Ty chcesz to
    > Ty to rób a ja ci pomogę jeżeli będziesz chciał. Nie chcę być politykiem.
    > Choć uważam to zajęcie za najważniejsze w życiu społecznym to nastawienie
    > Polaków do własnych polityków jest takie, że w życiu politykiem nie zostanę.

    No i dobrze. Napisałem posta o Sobolu a tu...? Co to się porobiło?