eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Torran" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Date: Wed, 30 Aug 2006 10:52:09 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <ed3jjl$rem$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl> <44f5475a$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010216169.chello.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1156927925 28118 84.10.216.169 (30 Aug 2006 08:52:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Aug 2006 08:52:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-User: torran
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:395210
    [ ukryj nagłówki ]

    > Oczywiście że są i to nie uznaniowe a z automatu. Nie musiałeś dzwonić i
    > prosić, co uwłacza godnościom osobistom.
    >

    Jesli negocjacje sa dla ciebie uwlaczaniem godnosciom osobistym to niech i
    tak bedzie.



    > Chyba byłby pierwszym bankiem zwalniającym z opłaty za brak obrotów na KK.
    > Przy odpowiednich obrotach z automatu zwalnia z opłaty, a właściwie
    > pobiera ją i szybko zwraca. Progi obrotów masz podane na stronach


    Nie napisalem ze nie mam w ogole obrotu na KK, choc jest maly.
    No i zapewniam cie ze gdybys mial wieksza gotowke to dobry bank dalby ci
    konto za free (KK, przelewy, wyplaty z oddzialu) za to bys tylko posiadal
    tam pieniadze lub wplacil je na fundusz. Dla przykladu swojego czasu
    korzystalem polis na zycie w Lukas Banku (% wyzszy niz na lokacie
    uwzgledniajac podatek ktorego tu sie nie placi). By nie czekac w kolejce
    dzwonilem do pracownicy (lub ona do mnie) i sie umawialismy na konkretny
    termin. Raz sie nawet spoznilem 30 minut i nie bylo problemow. Fajny bank
    tylko szkoda ze oferty nie ma lepszej...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1