    From: Chris94 <c...@p...fm>
    Subject: Re: mbank - pożegnanie
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 14 May 2015 23:03:01 +0200

    Dnia Wed, 13 May 2015 01:26:06 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Serio? Użytkownik, czy Ty?

    A co? Czy ja nie jestem użytkownikiem?
    Czy dlatego, że z bankowości internetowej korzystam od 15 lat i to
    różnych bankach?
    A pozostali userzy z pbb, które mają o tym nowym interfejsie podobne
    zdanie jak ja - też nie są użytkownikami?
    Musisz być nieźle "umoczony" w stworzenie tego mBankowego gniota, że tak
    go bronisz.
    W swojej zarozumiałości przypominasz mi pewną posłankę, która swego
    czasu z oburzeniem stwierdziła, że o ważnych dla Polski i Polaków
    sprawach nie może decydować "przypadkowe społeczeństwo".

    > To kliknij w ten element który Cię interesuje i zobacz te saldo.

    Zobaczę tylko ostatnie saldo, a ja chcę widzieć salda po każdej
    operacji, tak jak to było w starym systemie!

    > W obecny sposób można po prostu zmieścić więcej tych informacji
    > i to jest dobre.

    Więcej informacji???
    Chyba żartujesz!
    Zacytuję ponownie to, co byłeś łaskaw wyciąć z mojego posta:

> [...]
    > - datę operacji
    > - tytuł przelewu
    > - kwotę operacji
    > - dane kontrahenta
    > - numer rachunku kontrahenta
    > - saldo rachunku po operacji
    >
    > I te wszystkie dane w starym interfejsie mBanku były dostępne jednym
    > kliknięciem!
    > A co nam zafundowano w nowym interfejsie?
    > - jest data operacji
    > - jest tylko *początek* nazwy kontrahenta
    > - jest kwota operacji
    >
    > Brakuje *pełnej nazwy* kontrahenta, brakuje tytułu przelewu oraz - co

    I to jest *więcej informacji?*

    > No. Bo to się dodaje jednego odbiorcę i kilka kont do niego, nazwanych
    > jak chcesz. O tak: http://awesomescreenshot.com/05c4wk5lcf
    > Oczywiście wiesz, że nazwa odbiorcy a lokalna nazwa rachunku to coś
    > innego prawda?

    Na ten temat na razie się nie wypowiadam, bo ja to całkiem inaczej
    rozwiązałem żeby w ogóle dało się z tej listy korzystać.
    Poeksperymentuję, to wtedy się ustosunkuję.

    > Aha. http://awesomescreenshot.com/0164wk5d11

    A u mnie ten ekran wygląda tak:
    http://voila.pl/index.php?f=1820452.jpg
    I co Ty na to?

    > Zmiany są na lepsze, tylko Ty się ze zmianami nie zapoznałeś, a próbujesz
    > pracować utartymi ścieżkami tak jak pamiętasz ze starego.
    > I narzekasz że Ci źle.

    Korzystałem i korzystam jeszcze z kilku innych banków internetowych i
    jakoś one mi kłopotu nie sprawiają. Jak to wytłumaczysz?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof