  • Data: 2009-09-02 15:49:12
    Temat: Re: ujemne oprocentowanie depozytow (Szwecja)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "marco" news:h7lriv$1nl4$1@opal.icpnet.pl

    > Ależ jest naiwny. Tak samo w wychwalanej gdzieś wcześniej w wątku
    > francji pochodzenie i ukończona pewna szkoła daje zdecydowanie większe
    > szanse na "sukces". Bajki, że będzie po równo, egalitarnie i
    > sprawiedliwie to serwowali w okolicach rewolucji kulturalnej.

    Ja nigdzie nie napisałem "po równo" w odniesieniu do ludzi bo to utopia i
    demoralizująca doktryna, w wyniku której dochodzimy do oklepanego w
    poprzednim ustroju "czy się stoi, czy się leży...".
    Napisałem że by żyło się dobrze tj. godnie a z tym PL ciągle mamy problem.
    Bo chyba nie nazwiesz normalną rzeczą to, że za minimalną pensję samotnie
    żyjąca osoba nie jest w stanie się utrzymać :O Chyba nie nazwiesz normalną
    rzeczą faktu, że niektóre dzieciaki nie mają możliwości zjedzenia choć by
    jednego ciepłego posiłku w ciągu dnia a rządzący rozpier... pieniądze
    podatników na lewo i prawo, a to nowe pióra do pałacu Kaczęcia, a to
    buteleczki wina, kwiatuszki i inne duperele bez których państwo i jego
    "elyta" spokojnie mogła by funkcjonować.

    > Mniejsze to może są oficjalnie w krajach skandynawskich. Bo większość
    > bogatych jest oficjalnie rezydentami gdzie indziej, co nie dziwi biorąc
    > pod uwagę ich podatki. Na czym opierasz tą tezę i co generalnie
    > rozumiesz przez dysproporcje?

    Napisałem wyżej. Zaprzeczysz temu co w PL występuje i wcale nie jest
    zjawiskiej marginalnym?
    A co do podatków - w PL są chorendalnie wysokie podatki, tylko kasy jaka w
    ich ramach jest od zabierana gdzieś znika w czarnej dupci.