  • Data: 2016-05-30 18:46:56
    Temat: Re: Awantura o pożyczkomaty w metrze....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    On 05/30/2016 11:15 PM, J.F. wrote:

    >To aż taki wybór kalkulatorów online pt. "czy wtopiłem w CHF/PLN czy
    >nie", że się pytasz? :)

    Moze za duzo parametrow umownych, aby komus sie chcialo robic?

    Bez konkretnych wartosci taki kalkulator niewiele da, a jak sie wstawi
    jakies przykladowe, to kazdy bedzie narzekal, ze u niego sa inne i sie
    rachunki wcale nie sprawdzaja :-)

    Poza tym zauwaz, ze te parametry sie zmieniaja, to by trzeba jakos
    posumowac za poprzednie lata ...

    J.