  • Data: 2013-08-09 16:59:18
    Temat: Re: drobny druczek i bank zrobiony w konia
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.08.2013 21:00, Marek pisze:

    > Ktoś w komentarzach na wyborczej napisal że u nas od razu byłby zkazany
    > za oszustwo. Ciekawe, bo odsyłając umowę w swojej wersji jest jak
    > najbardziej propozycja własnych warunkow.

    Jeżeli to nie jest "wyzyskanie błedu" to co jest?

    Przecież to jest dokładnie to samo co robią wyłudzacze z Tele2 (teraz z
    innych) podający się za TP. S.A. i proponujący obniżkę opłat. (swoją
    drogą, nie rozumiem dlaczego nie słyszałem żeby ktoś beknął za oszustwo
    w kontekście akcji marketingowych Tele2)

    p. m.